RX 6000'in tanıtımındaki en çarpıcı teknolojilerden biri DLSS alternatifi FidelityFX'ti. Merakla beklediğimiz teknoloji yakın görünüyor. AMD'nin de FidelityFX teknolojisini önümüzdeki baharda duyuracağı yeni büyük sürücü güncellemesiyle piyasaya süreceği iddia ediliyor. Başlangıçta Microsoft'un DirectML tabanlı olması beklenen teknoloji, Nvidia'nın izlediği stratejiye benzer şekilde, AMD'nin kendi standardına dayanacak.
Şu anda harekete duyarlı çözünürlüğü değiştiren Radeon Boost ile her sahnede olmasa da hareketli sahnelerdeki çözünürlük azalması sayesinde sınırlı sayıda oyunda FPS artışı sağlanabiliyor.
Öte yandan AMD'nin iş ortağı Sapphire'in TriXX Boost teknolojisi, oyunu kırmızı takımın belirlediği çözünürlükte çalıştırıyor. Radeon Sharpening teknolojisini kullanarak keskinleştiriyor. Tüm sahnelerde etkili olan TriXX Boost'un görüntü kalitesinden ödün verdiğini belirtelim. AMD'nin yeni FidelityFX teknolojisinden beklentisi bu açıdan büyük.